Tisdag!

Jag gligger här i sängen och ska snart sova, precis som igår, så ska jag nog fordsätta också, det var faktiakt rätt så nice! Jag har somvanligt gått i skolan och sen när jag kom hem, han jag bara äta ett äpple sen red jag Vickan med Julia! Sen så gick jag in, åt lite mat o koka kaffe åt mamma pappa o bror. Sen tog jag en promenad med Flinga, vi kallar det gå runt boxertanten, vi har namn på allt! Det är ungefär 1,5-2 km :) sen gick jag in o kolla på slutet av filmeen som jag såg igår med mamma o pappa! Det var ett jättesorglit slut!! Dem typ räddade världen tillsammans och räddade varandras och andras liv, sen så hade dem en fiende, eller han hade, men hon hjälpte till, som var typ ond och så. Sen då gifte dem sej, dem som var "god" och sen åkte dem iväg i en bil! Såklart.. sen 5 minuter eatt dem gift sej, stanna han bilen för att ta av alla blommor på den , då kom hans fiende som var ond, och sköt henne i huvudet men han märkte det först när han kom in i bilen ,och hon ramlade i hans knä.. så tragiskt! Venne vad filmen hhmette, men de var iaf james bond, från typ 1974, hahahaha !! Sen matade jag hästar tog ett äpple ( jag älskar äpplen ) och sen duschade jag o tvätta håret och nu ligger jag här! Men nu ska jag sova, intressant inlägg jag vet.... Puss&kraaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0