Tisdag!!

idag fyller min fina syster 16 år!!!!! grattis till henne!!!! :D så därför red jag inte, jag gjorde tårta, fixade presenter och bakade pizza istället :) men jag tror att hon skulle skritta Glamour :) idag har det varit en mysig dag! förutom att jag inte kan se bilder på min mobil. -.-'    jag har faktiskt inte så mycket mer att skriva om.... jo!!! Julia fick kingsland strumpor och en grimma av mej :)) och jag har gått i skolan...... men nu ska jag käka tårta som jag gjort själv *stolt*   puss&kraaaam!
image description

Kommentarer
Postat av: Hallå :)

Hälsa grattis :)

2012-03-13 @ 19:31:42
Postat av: Michelle

SV: Man ser bara in aplle märket just på den bilden, men de är ett mräke på den så du vet xd

2012-03-13 @ 20:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0