tjobre !

har alla det bra här?? :) idag ahr jag varit i skolan, sen red jag Vickan, för Flinga behövde en liten vila :)) Vickan gick i 120, jag har ramlat av, gråtit för ridningen, och upplevt en hel del annat med Flinga, men det här tar priset.... jag tror aldrig att jag NÅGONSIN HAR RIDIT FORTARE, och jag skojjar INTE!!! men så blir det när Julia vänder sej hastigt om och galopperar iväg med Glamour så att dem kommer långt ur sikte???? aja, jag fick stopp genom halvhalter och sånt :))) ta inte detta som att jag är dålig på att rida. imorgon, blir det asgod mat i skolan !!! sen blir det mys med klassen efter det ! :D äta godis chips och dricka, sen så ska vi kolla film, spela spel sitta vi datorn, och bara umgås ! :d sen blir det det alla längtar efter ; sportlov! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ kan det bli bättre!? en hel vecka med kompisar, och Flinga, Maja, Boothie och Alma !? :D sen att jag ska till Stockholm på Tisdag ! :DDDDD underbart! ♥ Alma hänger såklart med, och brorsasn fixar matningen åt hästarna, jag rider nog runt 7 på morognen för att hinna :))) men nu skriver jag inte om Tisdagen, det gör jag då ! :D jag bloggar nog i sthlm, på en data där ! ^^ nu hinner jag inte blogga, ska duscha, sen säga hej åt pappa, han har varit borta med jobbet i 2 dagar!! han e saknad ! ♥
jag har världens underbaraste knäppaste bästa snällaste tokigaste pappa ! :)




kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0